שערים חשמליים לנוחות ובטחון

פריצות וגניבות הן הסיבות העיקריות להשקעה בשער בבתי מגורים, במתחמים ובעסקים.
הפתגם המוכר “פרצה קוראת לגנב” נכונה בהחלט, מאחר ובמקום ללא מיגון הסיכוי לפריצות וגניבות גבוהה יותר בשל הנוחות שבעניין. לכן, מומלץ מאוד להשקיע בביטחון, להתקין שער ולאלץ את הגנבים לחפש מקום ללא מיגון. טרלידור היא חברה בינלאומית, מובילה בעולם ביצור מוצרי מיגון לרבות שערים חשמליים, סורגים מתקפלים וקבועים, מעקות וגדרות. החברה בעלת ותק של עשרים שנה בתחום ומתחייבת לשירות מקצועי, אישי ומסור ללקוחותיה.

השימוש בשערים

שערים עם פתיחה ידנית או שערים חשמליים משמשים כשער כניסה לבית או כשער לחניה. כיום, מוצעים שערים חזקים במיוחד העשויים מאלומיניום ומעוצבים כאחד. היתרון של שער עשוי אלומיניום הוא שמשקלו נמוך על אף שהוא חזק במיוחד. אין ספק ששער חשמלי מספק נוחות מרבית, שכן ניתן לשלוט בו בשלט רחוק.

שערי חניה

מחירי השערים

מחירם של שערים חשמליים משתנה משער אחד למשנהו, על פי איכותו של השער. לא רצוי לחפש שער חשמלי על פי מחיר, אלא רצוי להתמקד באיכותו. שער רוכשים אחת לשנים רבות ולכן, חשוב להשקיע בשער איכותי וחזק. איכות ירודה של שער חשמלי עלולה להיות עסקה לא משתלמת לטווח הרחוק ותמצאו את עצמכם משלמים פעמים רבות על תיקונים.

חסכון לטווח ארוך

שערים חשמליים הם לא רק נוחים ומעוצבים אלא גם חסכוניים.  במתחמים משותפים כגון: קיבוץ, ישוב, מפעל וכדומה שלא מותקן בהם שער חשמלי, יש צורך בהעסקת שומר. שערים אלו מהווים פתרון מושלם לבעיה, שכן, רק המורשים יוכלו להיכנס למתחם באמצעות לחיצה על קוד או מספר הטלפון הדרוש לפתיחת השער. שערים הפועלים על מנגנון חשמלי מאפשרים שליטה מלאה בכניסה למתחמים, תוך תפעול קל ונוח.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך