שערים מבית טוב

שערים נדרשים במקומות שונים – בבתים פרטיים, במוסדות ציבור, במגרשי חנייה ובמתחם חנייה פרטי. השערים מסמנים את הגבול בין רשות הכלל לבין רשות פרטית (גם במרחב הציבורי). לחזות השער יש חשיבות רבה ליצירת האפקטיביות שלו: שער חשמלי אטום משדר ומקרין ביטחון; הוא מעיד על היות המתחם מוגן, שמור ומאובטח. לעומתו – יש שער פשוט, אוורירי יותר, שניתן לפתיחה ידנית.

בשנים האחרונות חל גידול בייצור ובהתקנה של שערים מסוגננים, מעוצבים ודקורטיביים, המשלבים זכוכית, עבודות נפחות, פרזולים ואף הדבקת אבני חן. לבד משערי מתכת כבדים, חברת טרלידור, אשר זה מכבר הפכה לשם דבר בתחום ייצור והתקנה של שערים, מייצרת גם שערים מאלומיניום – רכים למראה ונוחים לשימוש. יתרונותיהם ברורים: משקלם נמוך, הם חסינים ועמידים מפני התחמצנות, ניתן לשלב בהם, לנוי ולהידור, חלונות עשויים מזכוכית אטומה, המאפשרים שמירה מרבית על הפרטיות.

שערים מתוצרת החברה יוצאים מפסי הייצור שלה לאחר שעברו צביעה איכותית, אלקטרוסטטית, לא לפני שנערכו כל התהליכים המקדימים את הצביעה והמבטיחים את איכותה, לרבות טיפול כימי, המחסם ומחסן את השער ומאפשר את שימושו לאורך שנים.

שער וגדר לבית

שער פרטי:
אף שהחברה מציעה מגוון עשיר של שערים, ניתן להזמין שער ייחודי, על פי דרישה וביקוש פרטניים, למתחם מוגדר. לפני ההזמנה, מומלץ להתייעץ עם נציגי השירות של החברה לאפיון ולהגדרת הצורך בשער ולבחינת היתכנות הצבתו של השער המבוקש במקום המיועד לו.

חשוב לייחד זמן ומחשבה לפני התקנת השער היות והוא אמור לשמש אתכם לאורך שנים. חשבו על כל ההיבטים: אם אתם מייעדים את השער החשמלי לביתכם בעוד ילדים קטנים מסתובבים מחוץ לו, עליכם להקפיד ולוודא כי השער בטיחותי, כולל כיסויים והגנות מפני אפשרות הכנסת אצבעות, חלילה. נציגי החברה ישמחו לתת לכם מידע מלא ומפורט על אודות כל סוגי השערים ולסייע לכם לבחור את השער המתאים לכם ביותר.

שערים לבית אמורים להיות איכותיים ובטיחותיים. מגוון השערים מצדיק ואף מחייב לימוד ההבדלים ביניהם, עמידה על יתרונותיו של כל אחד מהם וכמובן – על עלותם. טכנולוגיית הייצור מאפשרת לכם לקבל שער חזק ודקורטיבי שייתן מענה לצורך בהגנה ובשמירה על מתחם הבית הפרטי ועל החנייה שלו.

למידע על השערים שלנו לחץ כאן

ליצירת קשר לחץ כאן

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך