סדרת HPL דיזיין ודגמי מארבל מבית טרלידור: פתרון יוקרה מאובטח ואלגנטי

כשזה מגיע לפתרונות אבטחה מעוצבים, טרלידור שומרת כבר שנים על מעמדה כחברה המציעה מוצר אמין ובטיחותי, איכותי ומגוון. כבר מעל לשלושה עשורים שאנו מלווים אדריכלים ומעצבים בכל רחבי הארץ ומציעים את השילוב האופטימלי בין יופי וביטחון. אנו מעמידים לרשותך בטרלידור קטלוג גדרות ושערים בטווח רחב של חומרי גלם מתקדמים. סדרת דיזיין החדשה עם דגמי המארבל הייחודיים מהווים את הצעד הבא במסע שלנו להובלת חדשנות בעולם האדריכלות הישראלי ומאפשרת לאדריכלים ומעצבים להעניק ללקוחות מוצרים אקסקלוסיביים, חדשניים ומרגשים.

שער מסדרת HPL

מדוע HPL הוא הדבר הבא בתחום מעטפת הבית?

HPL הופך בשנים האחרונות לבחירה פופולרית מאוד כשאר מדובר בחיפויי מבנים, הודות לעמידות יוצאת הדופן והרב שימושיות הגבוה שלו. ה-HPL מורכב מלוחות קרטון ספוגים בשרף למינציה עמיד במיוחד עם גימור דקורטיבי, הדחוסים בלחץ גבוה. תהליך הדחיסה יוצר חומר חזק אך גמיש שהופך אותו לאידיאלי גם עבור שערים וגדרות במעטפת הבית, במראה יוקרתי וייחודי. העמידות ואפשרויות העיצוב המגוונת מאפשרים למעצבים שעובדים עמנו לבחור בשערי מתחמים ובגדרות בטווח רחב של עיצובים, בהתאמה אופטימלית לקו האדריכלי ובבטיחות מקסימלית.

עמידות ללא תחרות

HPL עמיד בפני שריטות, פגיעות ושפשופים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים עם תנועה סואנת של משתמשים – הולכי רגל ורכבים כאחד. בנוסף, הוא עמיד בפני שחיקה, לחות וקרינת UV, מה שמבטיח שמירה על נראות מושלמת לאורך זמן, גם בחשיפה מוגברת לתנאי מזג האוויר בישראל.

תחזוקה מינימלית

ה-HPL לא מתעוות, נשחק או דורש צביעה מחודשת. בהתחשב בעובדה שגדרות דורשות צביעה מחודשת לעתים קרובות, ה-HPL מספק כאן חיסכון אדיר בזמן ובעלויות.

מגוון עיצובים

ניתן להשיג לוחות HPL במגוון צבעים ובדוגמאות דמויות עץ, אבן ועוד מגוון חומרים נוספים. המגוון הרחב הזה מאפשר לרתום את יתרונות ה-HPL לכל מבנה, לא משנה באיזו סכמת צבעים, חומרי גלם וסגנון עיצובי בחרת עבור הפרויקט הנוכחי.

ידידותי לסביבה

HPL מיוצר ממשאבים בני קיימא וניתן למחזור, מה שהופך אותו לבחירה הולמת לאלו מאיתנו שמחפשים פתרונות בנייה ירוקה שלא מתפשרים על איכות העיצוב ועל איכות הסביבה.

עלויות נוחות

לא כל פתרונות היוקרה חייבים להיות יקרים. על אף הגימור האסתטי המרשים והעמידות הגבוהה, הוא מהווה אלטרנטיבה חסכונית שמעניקה תמורה מושלמת לעלות.

הכירו את סדרת דיזיין ודגמי מארבל – להעניק מגע של יוקרה לשער שלך

בטרלידור קטלוג גדרות ושערים, ממתינה לך סדרה חדשה המאפשרת לך ליהנות מכל היתרונות של HPL עם מראה ייחודי של שיש עם עורקים שחורים או לבנים. סדרה זו מתאימה למעטפת הבית כגדר או כשילוב של שער לרכב בגדר קיימת ומעניקה פרטיות מושלמת ליושבי הבית. הטאץ’ הקטן, אך המרשים הזה הוא הרבה יותר משדרוג אסתטי, הוא מבטיח פרטיות ותחושת ביטחון אופטימלית ועל הדרך – מעניק נראות יוצאת דופן לחזית הבית.

סדרה ייחודית בישראל

סדרת דיזיין מבית טרלידור המשלבת לראשונה בישראל שערים וגדרות מאלומיניום בשילוב לוחות HPL דקורטיביים היא פתרון חלוצי בעולם האדריכלות ונכון להיום, טרלידור היא היחידה שמציעה לוחות HPL בגימור דמוי שיש יוקרתי למעטפת הבית – שערים, גדרות וחיפויים. אלו שיתחילו ליישם את הפתרון בפרויקטים שלהם, יוכלו להציע ללקוחות שלהם מוצר חדיש, יוצא דופן וראשון בשוק.

כשפרקטיות פוגשת אלגנטיות

בטרלידור קטלוג גדרות ושערים ניתן למצוא את דגם מארבל, המציע תחזוקה נוחה ועמידות לאורך זמן. והחדשות הטובות? אפילו אם כן יופיעו שריטות קטנות אחרי שנים של עמידות, הן רק יעצימו את הנראות המרשימה של הלוחות ויתמזגו עם דוגמת הנימים הטבעית של השיש.

המבחר העשיר של טרלידור ממתין לך כאן

במשך שלושת העשורים בהם אנו פועלים בשוק, פיתחנו מגוון רחב של פתרונות עיצוב יוצאי דופן, תוך שימוש בשיטות ייצור מתקדמות וייחודיות. אנו עושים כל שביכולתנו כדי להעניק לך שירות אדיב וזמין ולהתאים אישית את המוצרים לצרכים הייחודיים והחזון העיצובי שלך עד לפרט האחרון. פעם אחר פעם אנחנו מגלים עובדה פשוטה – המוצרים של טרלידור מעלים את ערך הנכס ומעניקים תמורה שמוכיחה את עצמה לאורך שנים.

רוצה להתחיל ליהנות מכל היתרונות של סדרת HPL מארבל בפרויקט הבא שלך? אנחנו זמינים עבורך בכל עת ונשמח לסייע לך עם פתרונות מותאמים אישית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. לפרטים נוספים על הסדרה ומגוון היישומים שלה ולהזמנות, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום. הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם עם כל המידע.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך