פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

תכנון פרויקטים בתחום המסחר והמגורים דורש התייחסות מקצועית ומעטפת פתרונות ושירותים מלאה. בתחום פתרונות ההצללה עבור מגדלי מגורים, מוסדות ציבור ולימוד, פארקים ושטחים ציבוריים אחרים, נדרש מענה מקצועי ואיכותי ואנשי מקצוע שיסייעו לך לנווט בין דרישות התקן, יביאו עמם תובנות מקצועיות אודות המרחב הרלוונטי ויתאימו עבור אלו את פתרונות ההצללה ההולמים וכל זאת – מבלי להתפשר על רמת העיצוב והגימור עבור הפרויקט והמשתמשים העתידיים. בעבודה בקנה מידה כזה, טרלידור מצטרפת כשותפה לדרך ולעמידה ביעדים שהוגדרו, והופכת לחלק בלתי נפרד מההצלחה שלך.

פרגולות למרכזים מסחריים ופרויקטים בתחום המגורים

התקנת פרגולות בליווי הנדסי מקצועי

מחלקת ההנדסה של טרלידור מאפשרת ליזמים וקבלנים בעולם הבנייה לפתח בהתאמה אישית פתרונות הצללה שיענו על הצרכים של המרחב והמשתמשים ברזולוציות הקטנות ביותר. קונסטרוקטור בעל שנים של ניסיון מלווה את הצוותים בשטח משלב התכנון ומפתח מוצרים חדשים על פי דרישה. כמו כן, לכל פרויקט ממונה מנהל ייעודי המלווה את היזם והקבלן באופן צמוד לאורך כל שלבי הפרויקט. איש המקצוע בשטח יוודא כי כל האישורים הנדרשים קיימים, לרבות אישור קונסטרוקטיבי פרטני במידת הצורך ומבצע פיקוח הנדסי בשטח כדי להבטיח עמידה קפדנית בתקנים, בביצועים וכמובן בזמנים.

תשומת לב לכל היבטי הפרויקט – מתכנון עומסים ובטיחות המשתמש ועד לשיקולים אסתטיים וייעוד המבנה – מאפשר למחלקת ההנדסה לפתח פרגולות אלומיניום על פי מידות פרופילים העונות במדויק לכלל צרכי הקבלן. בכל שלב ואל מול כל אתגר, אנו מלווים קבלנים יד ביד על מנת לממש את החזון שלהם באופן איכותי, שלם, בבטיחות מרבית ולכדי נראות מרשימה ויוצאת דופן.

מגוון פרגולות אלומיניום בעיצובים ייחודיים

מענה אמין ואיכותי להגנה מפני השמש הופך היום לאלמנט מרכזי בתכנון חללי החוץ. קבלנים ויזמים מחפשים אחר פתרונות פרקטיים וגמישים להתאמה מחד, ובעלי ערך אסתטי גבוה מאידך. עם טווח רחב של דגמים תלויים או על עמודים, בגימור דמוי עץ, דוגמת קוביות, רפפות, פרופילים או מגוון רחב של עיצובים נוספים בהתאמה אישית, קל למצוא בטרלידור פרגולות אלומיניום שיותאמו במדויק לפרויקט שלך.

מגדירים מחדש את סטנדרט האיכות בפתרונות אלומיניום

סדרת הפרגולות של טרלידור תוכננה על מנת לענות לכל פרוגרמה שהקבלנים מביאים עמם. טכניקת הצביעה האלקטרוסטטית מציידת את פרופילי האלומיניום בהגנת UV עוצמתית ומבטיחה שמראה הפרגולה יישמר לאורך שנים ובאופן אופטימלי. כלל פרופילי האלומיניום שלנו עוברים תהליכי זיקון תרמיים קפדניים שמבטיחים עמידות גבוהה לאורך זמן. תהליך ההקשחה הייחודי מאפשר לך ליהנות מאלומיניום קשיח פי 3 מחוזקו הטבעי של החומר. בנוסף, עוברים כל רכיבי האלומיניום לפרגולה גלוון דו צדדי המבטיח עמידות מיטבית בפני קורוזיה ומספק הכנה אופטימלית לצביעה. כל חומרי הצביעה הינם תוצרת כחול לבן בתקן איכות קפדני ואינם רעילים. כלל התהליכים שעובר כל אלמנט במפעל שלנו, מבטיחים שמירה מיטבית על נראות פרגולות אלומיניום תחת השמש הישראלית למשך שנים.

הליווי המקצועי הנכון יקבע את איכות הפרויקט שלך

כדי שנוכל להצטרף אל המיזמים שלך ולהעניק להם ערך מוסף, אנו בטרלידור מספקים לך ייעוץ שוטף ומשתפים אותך בידע המקצועי שלנו, משלב התכנון ועד להשלמת ההתקנה.

הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו – בשלושת העשורים האחרונים זכינו לשתף פעולה באופן מתמשך עם כמה מהשמות המובילים בתעשייה כמו דניה סיבוס, אשטרום ואופק שלי. המחויבות שלנו לאיכות, יעילות ומקצועיות, הפכה אותנו לבחירה המקצועית שלהם פעם אחר פעם.

שורה ארוכה של הצלחות

המרחב הציבורי הוא החשוף ביותר, לא רק לפגעי מזג האויר, אלא גם למבטי העוברים ושבים. פתרון הצללה שישדר אמינות, יציבות, השקעה גבוהה ויופי יוצא דופן, מדבר בשם המבנה כולו. תהליכי הייצור והצביעה

הקפדניים ומגוון העיצובים והיישומים שאנו מציעים בסדרת פתרונות ההצללה מאפשרים לנו להפיק עבור קבלנים בכל רחבי הארץ פרגולות תלויות, פרגולות מעוצבות ופתרונות הצללה ייחודיים פעם אחר פעם. לאורך השנים זכינו לראות כיצד הפתרונות שלנו לא רק מעניקים צל חיוני במרחבים החשובים ביותר, אלא משלימים באופן אידיאלי את הקו האסתטי של המבנה. מפרויקט מגורים רחב היקף באילת ובגבעת רם בירושלים ועד להתקנה מקיפה בבית הספר הדמוקרטי בסלעית, ביצענו התקנות מקצועיות ומהירות בהמיוחד ובהתאמה אישית גבוהה כשהידע ההנדסי שלנו עומד לרשות הקבלנים לכל אורך הדרך.

עם מגוון המוצרים הרחב והסטנדרטים שאנו מציבים בעבודה השוטפת, יהיה באפשרותך לא רק לעמוד בדרישות הלקוחות שלך – אלא להתעלות עליהן. רוצה להגדיר מחדש את אפשרויות העיצוב בפרויקטים שלך? הצוות שלנו כאן כדי לסייע לך בכל שלב בפרויקט. לפרטים נוספים על פרגולות אלומיניום מבית טרלידור ולביצוע הזמנות, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום ואנו נחזור אליך בהקדם עם הצעת מחיר

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך