מעקות ברזל לבטיחות ביתכם

שילוב מנצח בין פונקציונליות לעיצוב

מעקות ברזל הוא אמצעי בטיחותי ואלמנט עיצוב לביתכם. את המעקות מתקינים בין היתר בחדרי מדרגות, במדרגות בתוך הבית ואף למטרות גידור, במקרה בו הבית גובל עם כביש סואן. אף על פי שהרעיון הראשוני של מעקות הוא ליצור סביבה בטיחותית, בעידן הנוכחי מושקעת מחשבה מעמיקה גם בפן העיצובי. על המעקות להתאים באופן אבסולוטי לעיצוב הרווח בבית, או בסביבה בה הם מותקנים, על המעקות להיות מיוצרים מחומר גלם איכותי, ולעבור תהליך יצור מקצועי בעל רמת גימור גבוהה.

בכל בית בו קיימות מדרגות, חלה החובה להתקין מעקות לשם הבטיחות, בין אם מתגוררים או לא מתגוררים ילדים בבית. התקנת מעקות עתידה להציל חיים ולמנוע פציעות של דרי הבית או מי מאורחיהם.

מעקה למרפסת דגם צוק

מעקות ברזל

בכל בית רב קומות בו קיימות מדרגות, מתלבטים בעלי הדירה האם להתקין מעקות ברזל או מעקות שמיוצרים מעץ. השיקול הוא מהותי, משום שהוא משפיע על העיצוב בטווח הקצר והארוך גם יחד ועל הבטיחות. כדי להקל עליכם בבחירה, נפרט מספר יתרונות וחסרונות ונאפשר לכם להחליט ולאחר ההחלטה, נלווה אתכם בכל תהליך, החל מהבחירה ועד ההתקנה. מעקות מברזל הם מעקות חזקים אשר מחזיקים מעמד לזמן ארוך ואינם מתבלים ברבות השנים, לעיתים אולי יהיה עליכם לחדש את הצבע, אך מעבר לכך לא נדרשת תחזוקה, מאידך מעקות מעץ, עלולים להתנפח בשל הלחות, בעיקר בדירות במישור החוף, אך לא רק, עוד יכול העץ להיסדק בשל היובש. עץ אשר נסדק עלול לגרום לפציעות רבות לאלו שנעזרים בו. מעקות עץ, שלא כמו מברזל, אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן ויש לתחזק אותם רבות במהלך הדרך.

כיצד מתקינים מעקות?

מעקות ברזל אל לכם להתקין לבד, אם אין אתם מחזיקים במקצועיות הנדרשת. את המעקה יש לעגן היטב, על מנת שיהיה חזק ויציב ויהודק למדרגות. התקנה לא מקצועית עלולה לגרום לנזק וניתן יהיה לומר כי לא השגתם את המטרה המבוקשת והבטיחות מוטלת בספק. בעלי מקצוע מובילים בתחומם יצליחו ואף יתעקשו לבצע את העבודה בשלמות על מנת לגרום לכל אחד מכם לחיות בסביבה בטוחה. אם רכשתם מעקות, נציג מהחנות יגיע להתקין אותם עבורכם.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך